Klacht: Montel biedt bankjes aan opnieuw te bekleden in IEDERE STOFGROEP

op 16 juli 2012 over Montel in de categorie Lederwaren

Wij hebben eindelijk besloten bankjes te kopen. Gekozen voor twee vrij strakke, niet grote, tweezitters. Wij vragen in de winkel aan de verkoper of een bepaalde stof er op kan. Dat kan. Bankje laten uitvoeren met binnenvering en nog extra’s (stofbescherming) koudschuim, etc. Maar dan krijg je ook wat hoop je….. Bankjes komen. Na erg lang wachten. Naden scheef, stof scheef, we zien waar er getackert is, bij alle beide bankjes, achterkant bubbelt. Komt iemand kijken. Bankjes worden opgehaald, krijgen leenbankjes,oeh, met vieze lange haren en stof erop. Bah. Zes weken later, komen de bankjes weer, wij zien niets veranderd. Komt weer iemand kijken. Niet goed. Wij mogen andere stof uit zoeken en in de brief staat: in iedere stofgroep. Wij gaan er heen vanuit Eijsden, 35 km heen en weer terug. Mogen staal meenemen, maar krijgen echt de indruk dat we niet alles mogen uitzoeken. We moeten een afspraak maken, melden dat we komen en dan de brief laten zien. Als de staal helemaal niet lijkt, ondernemen we vandaag maar weer een poging. We bellen maar weer netjes dat we van plan zijn te komen. (afspraak maken voor een winkel:ooit van gehoord?) Als we komen zijn er een paar mensen in de winkel, dus de verkoper is bezig en wij kunnen onze gang gaan, en vrijlijk in de stalen kijken… maar zo gauw als de verkoper vrij is komt hij naar ons toe: of hij ons kan helpen vraagt hij indringend. (wat zit u hier te doen??????) Wij laten de brief zien, en zeggen dat we de stof aan het uitzoeken zijn voor de bankjes. Nee, dat kan zo maar niet want, niet elke stof kan zo maar op dat bankje,we moesten bij de leverancier blijven….Nu zijn we zogezegd verbaasd en kwaad en vallen ons de klompen uit. Kon alles niet bij Montel, en kijk: wat staat er dan in de brief. Nee, zegt de verkoper, het kan niet.Mijn echtgenoot is nu woest; wij kopen dit bankje en we vragen advies, het kan met die stof en het lukt ze niet, en nu moeten we uit die en die stof kiezen….. (35 stoffen) Als je een rode mercedes wilt hebben ga je toch ook niet naar huis met een groene (montel is nu niet precies te vergelijken met een mercedes….) Kwaad lopen we weg. Het enige wat rest is rechten, de geschillencommissie. We hadden het nog willen doen met een stof naar onze keuze, maar nu hebben we er echt genoeg en is de bok vet.

Geld terug. Genoeg narigheid gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door miphip