Klacht: moeilijk te bereiken en komt afspraken niet na

op 30 juni 2012 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

ik heb een jaarafrekening bij energiedirect waarvoor ik een afbetalingsregeling heb getroffen. ik zit al weken te wachten op bericht hiervan omdat energiedirect dit heeft overgedragen aan intrum justitia. uiteindelijk heb ik gemeld dat ik maar niets ontvang en word er gezegd jahoor brief is verzonden je betaald maar en opgehangen.
tussenpersoon ingeschakeld en hier is tegen gezegd dat ik beslist woensdag de papieren zal ontvangen maar pas zaterdag ontvang ik de papieren met diverse dreigementen dat ik mij niet aan de regels hou en binnen 2 dagen moet betalen. de betaling had ik inmiddels al gedaan aan de energie maatschappij maar deze maakt er ook een rommeltje van want nu moet ik het toch ook aan intrum betalen
eigenlijk zou ik iedere maand per de 26 een bedrag storten en nu word er dubbel een bedrag geeist.
ik hem inmiddels de betaling aan intrum gedaan en dit is dus de eerste betaling dus de tweede zal eind juli volgen
mijn aanbod was per mei te beginnen maar aangezien ik geen gegevens heb ontvangen is de eerste betaling dus per juni ingegaan en ik kan niet dubbel betalen deze maand
ook heb ik gevraagd om een specificatie van het openstaand bedrag maar dit heb ik nog steeds niet ontvangen

als de medewerkers van intrum zich eens wat beleefder gedragen want ik ben geen wanbetaler heb alleen een betalingsregeling getroffen
de eerste betaling is gedaan en ik zal iedere maand een volgende betaling doen volgens afspraak tot het gehele bedrag is voldaan dus de tweede betaling kan pas per eind juli en niet deze maand 2x een betaling. dit had voorkomen kunnen worden als intrum op tijd reageert en mij voorziet van de gegevens die ik nodig heb om een betaling te doen daarnaast zou ik het fijn vinden als ik geen dreigementen, aanmaningen ontvang en brieven die te laat opgestuurd worden of meldingen die niet waar zijn
want als ik alle gegevens heb(en die heb ik eindelijk na weken wachten) betaal ik uiteraard gewoon iedere maand het afgesproken bedrag

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 16 juli 2012 om 18:21 geantwoord

Op 16 juli 2012 per email afgehandeld.

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Heeft op 26 december 2014 om 14:40 geantwoord

Er staat wel dat klacht is afgesloten en opgelost maar dit is niet zo. Het probleem is er nog steeds.

Alle klachten die gemeld zijn door passion1958