Klacht: Mobile home

op 22 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Vandaag aangekomen op vakantiepark de Berckt om hier een week door te brengen. We hadden een mobile home geboekt voor 6-8 personen. In de reservering duidelijk aangegeven dat wij met een baby zouden komen. Aangezien we een weekend en een midweek hadden geboekt, waren we ervan op de hoogte dat we tussentijds moesten verhuizen. Bij aankomst stond netjes het babybedje voor onze 1-jarige dochter klaar. De mevrouw bij de receptie gaf aan dat er geen babybedje bij ons op de slaapkamer kon, maar voor ons was dat geen probleem aangezien ze niet speciaal op onze kamer hoeft te liggen. Echter konden we het bedje nergens kwijt. In alle slaapkamers staan bedden en die konden er niet uitgehaald worden. Enige optie is dus om.haar in de woonkamer te leggen, wat geen optie is omdat wij dan in de avond nergens meer kunnen zitten. Onze beklacht gedaan bij de receptie, waar in eerste instantie ongeïnteresseerd werd gereageert. Toen ze door hadden dat ik niet eerder wegging voordat er een oplossing zou zijn, zijn we verplaatst naar een andere accomodatie (g040) waar we dan maar de bedden op elkaar moesten stapelen, zodat er een babybed bij kon. Voor dit weekend een oplossing waar we het mee kunnen doen. Maar aanstaande maandag moeten we weer verkassen naar een mobile home, waar we dus met hetzelfde probleem komen te zitten alleen nu zijn we met 5 volwassenen, 1 kind en 1 baby.
Bij de receptie kon men daar weinig om geven, omdat er gezegd werd dat de hele camping vol is geboekt.
Echter zal er voor maandag een oplossing moeten komen aangezien wij onze 1-jarige dochter niet in de woonkamer gaan leggen. En nee, zoals de mevrouw achter de receptie probeerde, ik ga geen lakentje over het baby bedje leggen met deze hitte
Tevens werd ons gezegd dat duidelijk op de site staat aangegeven dat er geen babybedjes in passen. Wij hebben printscreens gemaakt van wat er bij jullie accomodatie staar en daar is nergens aangegeven dat dit niet mogelijk is.

Wij willen een 6-8 persoonshuisje waar we met zijn allen in kunnen slapen en waarin onze dochter in een babybedje in een slaapkamer kan slapen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janevanderweide