Klacht: Mobiel weg gemaakt

op 28 november 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 12 november mijn telefoon ter reparatie aangemeld.
Zou 13 november opgehaald worden maar niet gebeurt.
14 november hebben ze gebeld maar ik was niet in de gelegenheid om op te nemen. Teug gebeld hadden ze de afspraak op 15 november gemaakt tussen 8.00 en 22.00 om 15.30 opgehaald door tst op mijn werk.
16 november naar de vlas Harlingen gebracht daar 17 november opgehaald door koerier Dynalogic.
17 november zag ik dat order was geannuleerd. Ik gebeld werd niet goed geholpen mail gestuurd kreeg ik 18 november bericht dat telefoon was opgehaald door koerier maar ze wisten niet waar hij was. Zo zo snel mogelijk bericht krijgen. Dinsdag erna gebeld en mail gestuurd maar weer geen antwoord via telefoon en mail werd niet beantwoord.
Nu zoveel belkosten verder dacht ik stuur vraag via Facebook en jahoor kreeg 25 november mail maar met het zelfde bericht als 18 november.
Niks verder dus. Morgen is mijn telefoon 2 weken zoek. Wat moet ik nu doen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag heel snel een gemaakte telefoon terug of nieuwe.
Wil graag mijn geld wat ik betaald heb om hem op te halen terug.
Belkosten vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 week geleden - Geachte mevrouw Tot, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals op verschillende media aangegeven is uw klacht in behandeling. Vandaag is aangegeven dat afdeling vermissingen het verder met u zal oppakken. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Wij begrijpen heel goed hoe vervelend dit moet zijn. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Jessica Tot

1 week geleden - Hoop dat dit wat sneller gaat dan het nu is gegaan. Vind het jammer dat ik verschillende media heb moeten gebruiken om een reactie van jullie te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 06 december 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wederom hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben zojuist bericht gekregen dat uw toestel bij het reparatiecentrum ligt, deze is verzendklaar en zal zo spoedig mogelijk naar u toe verzonden worden.

Verder zullen de bezorgkosten vergoed worden.

Nogmaals excuses voor al het ongemak en de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Wecare team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica Tot