Klacht: Mobiel nog niet opgehaald

op 17 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Groot,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de mislukte transportafspraak. Het is geen enkel probleem om een nieuwe afspraak in te plannen. Ik ga u zo een e-mail sturen met daarin de link en de Track&Trace code zodat u zelf de afspraak kunt inplannen. De eerstvolgende mogelijkheid is morgen.

Verder nog een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Olivier Groot