Klacht: mobiel abonnement van 10 jaar geleden

op 14 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

ik krijg een vordering, ik dacht in eerste instantie, wat ik moet betalen dat moet dan maar, later bleek in het gesprek, wat ik dus niet hard kan maken dat de data helemaal niet klopt, ik heb meerdere keren gebeld, gevraagd om een officiel bewijsstuk, ze hebben alleen een dossiernr en t-mobile vdohn Online en het bedrag vermeerdert met de incassokosten, ik kom niet eens in het dossier wat je in kunt zien met hun gekregen code, ik heb nu vandaag weer eentje binnen en heb ze deze regel gestuurd met de benodigde dingen, zoals dat een mobile verloopt nu met 5 jaar, indien ze aan kunnen tonen dat er aanmaningen zijn geweest

als ik een uitdraai krijg met data die klopt van het tijdstip in de andere woning en dat ik dat verzuimt heb te betalen, dan wil ik betalen, het betreft bij maar een paar tientjes die uitgelopen zijn naar 319€, het klopt alleen van geen kanten

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 21 juni 2016 om 12:45 geantwoord