Klacht: mislijden van een sollicitatie van mijn dochter

op 18 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn dochter Alinda Klap heeft in april gesolliciteerd bij de Action. Na bijna 14 werkdagen nog niets gehoord, wij zijn langs gegaan en kregen de mededeling dat de computer het niet had gedaan dus ze haar email niet hadden ontvangen (mijn dochter had wel een leesbevestiging ontvangen). Haar nicht werkt ook bij dit filiaal en had haar sollicitatiebrief wel gezien, vreemd toch. De bedrijfsmanager zou er na kijken en mijn dochter terug bellen.Dit heeft ze ook gedaan en mijn dochter kreeg te horen dat ze liever iemand voor maandag/ dinsdag en woensdag nodig hadden.Alinda kon alleen op donderdag/ vrijdag en zaterdag werken. Dit i.v.m met school ze zit op 3 vwo. Mijn man ging na een week vragen ‘omdat de sollicitatie nog op hing’ inmiddels was er weer een andere manager of ze nog iemand nodig hadden en voor wanneer. Deze dame melde: ‘we zoeken mensen voor de hele week’, (vreemd). Ik ben die middag terug gegaan en heb het verhaal gedaan toen zei de dame: we hebben meerdere keren gebeld naar Alinda maar ze pak niet op (haar smartphone staat op stil in de klas). Na de geschiedenis van haar telefoon te checken hebben ze 2 keer gebeld, achter elkaar en meer niet. Mijn dochter die voor de eerste keer solliciterde, is erg verdrietig en snap niet wat ze verkeerd heeft gedaan (heeft zij ook niet). De filiaalmanagers hebben er een potje van gemaakt en ik ben erg boos, heb hun ook verteld dat ik een klacht zou indienen vonden zei kinderachtig. Nou ik vind dat je met kinderen die voor de eerste keer willen werken niet zo om mag gaan.(Vandaar dat de kinderen die er wel gewerkt hebben toch heel snel weer weggaan misschien toch iets met het management.) Wees eerlijk en duidelijk en draai er elke keer niet om heen. Ik hoop dat U mij wel serieus neemt en stappen gaat onder nemen want dit kan niet. Ik ben niet boos dat ze niet is aangenomen maar om de hele gang van zaken.

b.v.d. Carla Klap
Havenweg 39
4671bs
Dinteloord

ik hoor graag van u

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door floepje