Klacht: Misleiding op de factuur

op 19 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Indien je een papieren factuur ontvangt van T-Mobile zie je onderaan de factuur dat er kosten in rekening zijn gebracht voor de papieren factuur. Wanneer je besluit om de papieren factuur niet meer te ontvangen (en dus online kijken) zullen de kosten voor een papieren factuur nog steeds in rekening worden gebracht. Op jaarbasis betaal ik dus voor 13 maanden i.p.v. 12 maanden.
Pas wanneer je T-Mobile machtigd op je rekening zullen deze kosten verdwijnen.
Ik vind dit misleiding.

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze extra kosten vergoed krijgen voor de duur van mijn contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. AKG