Klacht: MISLEIDING EVENTIM en STAGE ENTERTAINMENT NEDdure 1e rangs tickets BODY GUARD

op 08 juni 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

IVM met mijn verjaardag heb ik als alleenstaande hardwerkende moeder van 2 tienerdochters de centjes bij elkaar geschrapt om onze aller drie favoriet Romy Monteiro in de musical The Body Guard op 28 mei 2016 in het Beatrixtheater te gaan bewonderen. Omdat wij er een hele speciale happening van wilden maken en Romy voor de eerste keer van dichtbij wilden zien en horen, heb ik DRIE EERSTE RANGSKAARTEN met mijn zuurverdiende € 315,=,!!!aangekocht.
( €293,= voor 3 tickets 1e rang opgeofferd , daarbovenop € 14,= parkeergeld)en uit Diemen gereden, We telden de dagen af…Wat schetste onze gruwel,PAS BIJ HET BETREDEN VAN DE ZAAL krijgen wij te horen dat niet Romy optreedt (WAS NIET VAN TEVOREN AANGEKONDIGD)maar ene April Darby. Het niveau ,zangkwaliteit, het uiterlijk en de uitstraling van die April Darby haalde in de verste verte niet het niveau van Romy!!ZE BLEEK ACHTERAF BOVENDIEN EEN VERVANGSTER VAN EEN VERVANGSTER TE ZIJN !!!
Vanaf het begin af aan worden reclameposters met alleen de musicalster Romy Monteiro,nergens is erop gewezen dat er met ondergewaardeerde amateurtjes als HOOFDROL VERVANGERS gewerkt gaat worden en dat je voor
€ 105,= per ticket kan worden opgezadeld met een hele avond vals amateuristisch gekrijs van de hoofdrolspeelster, die er niet uitziet. Dat wij zelfs oordoppen moesten gebruiken!! Waarom staat deze amateuristische niet uitziende B zangeres tot op heden niet op de achtergrond van deze posters ???
Ik heb als Nederlandse consument recht op een product dat mij tot op heden voorgehouden beloofd wordt (en nog steeds dagelijks op deze manier beloofd wordt middels posters en tv reclames) , Eventim hen Stage entertainment Nederland hebben NIMMER tevoren gewaarschuwd dat er kans is op ondermaatse amateur hoofdrolspeelster , vervangster van een vervangster, die DE spil van de show zal vormen voor €315

Wij voelen ons gruwelijk misleid voor €315, en ik eis mijn vergooide
€ 315,= terug of ik wil graag 3 tickets in de plaats voor een product waarvoor ik betaald heb,Ik heb betaald voor een musical met een zangeres van een bepaald niveau )zangniveau en uiterlijk gelijk aan Romy Monteiro, en eis dus toegangskaarten voor een show van Romy Monteiro, zo niet mijn € 315 terug

Alle klachten die gemeld zijn door T V Panday