Klacht: Misleiding en vals geschrift

op 16 februari 2018 over ikwilvanmijnautoaf.nl in de categorie Autodealers

Na wikken en wegen hebben we onze auto aangeboden bij ikwilvanmijnautoaf.nl Zij hebben ons teleofnisch benaderd voor alle nodige gegevens van de auto en kwamen er zo snel mogelijk op terug. We hebben foto’s aangeboden maar die zouden niet nodig zijn, onze omschrijving inclusief schade was zeer duidelijk en meer dan voldoenden, trouwens het was een vrij gewilde auto en de staat waar hij in is was geheel niet slecht. Overigens, zo gave zij zelf aan, hrt autobedrijf kijkt niet op een paar honderd euro. Na enkele uur kregen we een aanbod van 7000 euro mits de auto binnen 4 weken opgehaald kon worden. Dat kon, onze nieuwe aankoop werd binnen 2 weken geleverd. We belden de dag erna voor een afspraak, de auto zou opgehaald worden over 3 weken op vrijdag. Na onze nieuwe auto na 2 dagen al geleverd werd hebben we ikwilvanmijnautoaf.nl benaderd om eventueel een vroegere ophaling te bespreken, dit was niet mogelijk ivm overvol schema. De dag voor ophaling bellen wij ikwilvanmijnautoaf.nl om een specifiek (er) tijdstip te krijgen van de ophaling, deze was niet bekend dus beide mijn partner en ik nemen verlof om ten alle tijde aanwezig te zijn. Op de dag zelf krijgen we telefoon dat de ophaling niet zou gebeuren want de bestuurder heeft zijn hand gebroken. De ophaling zou vervolgens de dinsdag erop zijn. Mits we de hele dag toch vrij hadden en het autobedrijf die onze auto zou overnemen niet geheel te ver lag vragen we of de auto niet kan gebracht worden. Dat kon maar enkel op een heel specifiek tijdstip. Bij aankomst lijkt de koper al verschrikkelijk geirriteerd en begint de auto te inspecteren. De auto voldeed niet en ze wilden er maar 6000 euro voor geven. Dit was natuurlijk niet de afspraak. Er wordt gebeld naar ikwilvanmijnautoaf.nl en zij geven aan dat dit natuurlijk niet de bedoeling was en zij het bedrijf zouden belasten, wij mochten wegrijden.

ikwilvanmijnautoaf.nl krijgt 300 euro vergoeding wanneer een bedrijf de koop afzegt. Mits ikwilvanmijnautoaf.nl hier zelf zwaar tekort heeft gedaan in de nodige acties om de auto correct te koop te zetten, wij zelf kosten hebben gemaakt en vrij tijd hebben opgegeven verwachten wij dit bedrag in ontvangst te nemen. Wij hebben als verkoper al het gevraagde en nodige gedaan de auto aan te bieden en correct te melden en hebben geen schuld aan deze misleiding. Overigens had de auto in de 3 weken wachttijd allang verkocht kunnen zijn waar we nu dus alsnog en opnieuw onze tijd aan mogen besteden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ikwilvanmijnautoaf.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Tiffanys2634