Klacht: Misleiding

mor op 15 september 2021 over Mediumchat.nl in de categorie Chat sites

Mediumchat misleid mensen door ze tijdens de chat lang te laten wachten op een antwoord. Ik dacht eerst dat de consulente traag was, maar helaas bij andere consulenten precies hetzelfde probleem. Als ik er wat van zei, zeiden ze dat het aan de verbinding lag, bullshit want chat ook met andere bedrijven gaat perfect. Heb van een paar andere mediums gehoord dat zij erop worden gecoacht, dit heb ik als klacht gedeeld met Amy bos. Helaas kreeg ik als antwoord dat zij dat niet doen als bedrijf en dat ik Nooit meer de klantenservice met dit soort klachten mag benaderen. Hoezo niet? Mijn credits gaan eraan zonder antwoorden dus gewoon op aan lucht? Mijn geld! Mag ik daar niet over klagen dan? Hele rare vreemde vrouw die die Amy bos. Altijd arrogant en schiet altijd in de aanval. Mensen willen waar voor hun geld is toch echt normaal als je daar over klaagt. Tevens is dt niet de enige misleiding die ze daar leren. Helaas maar stop met medium chat, er zitten wel sommige goede en lieve mediums maar het bedrijf zelf is vuil en vies en misleid de boel en als je daarvan wat zegt wordt je mond gesnoerd. Weg ermee!!!

Als ze eens netjes met klachten omgaan en er iets aan doen Ipv zeggen dat je niet mag klagen en niks mag sturen naar de klanten service. Ook dat ze de medewerkers aanpakken die expres lang wachten met antwoord geven, je betaald immers per minuut gaat zo op naar lucht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediumchat.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediumchat.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mor