Klacht: misleiding

op 23 april 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,
Gisteren heb ik 2 sets multicolor led-lampjes gekocht. Op de voorkant staat ‘in-and outdoor’. Op de achterkant staat dat ze alleen geschikt zijn om binnen te gebruiken. Ik heb de lampjes al uitgepakt en bovendien geen bonnetje meer. Ik voel me misleid.

Wanneer de verpakking verduidelijkt wordt ben ik tevreden. En graag een geldelijke vergoeding. Volgens mij kostten ze +/-2 euro per stuk.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek Wiechers