Klacht: Misleiding

op 14 oktober 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

De site misleid de gebruikers, je kunt bijvoorbeeld perongeluk op Lexamore drukken waardoor je op die site komt en voor je het weet ben je daar onbedoeld betalend lid!
Dat per ongeluk op lexamore terecht komen is niet per ongeluk daar is naar toegewerkt!

Net als dat je bijna niet op kunt zeggen, ook dat is geen toeval!!
Ik heb het gisteren meerder malen geprobeert maar het is mij niet gelukt om van deze site af te komen!!!!

Je wordt doorgewezen naar de onderkant van de pagina, daar kun je kiezen tussen opschorten en verwijderen, dan naar permanent verwijderen, als je daar op klikt moet je eerst je email adres en wachtwoord invullen maar daarna gebeurd er niets!!

Om deze reden staan er zoveel deelnemers op de site, je komt er bijna niet van af en dat is met opzet zo gedaan en is schandalig, zie ook de klachten over betalingen, oplichters!

Eerder ben ik per ongeluk op Lexamore terecht gekomen (via Lexa) en ik kon het niet voor elkaar krijgen mij uit te schrijven en zodoende werd er maandenlan.g geld van mijn rekening gehaald (bank gegevens via Lexa!!) uiteindelijk toch gelukt, maar ben wel mij geld kwijt en er stond niets tegenover, nooit gebruit die site!! Dus oplichters

Ik zou tevreden zijn als je niet wordt misleid, duidelijk en goed functionerede site en simple mogelijkheden tot contact om je problem voor te leggen.

Ik zou graag een email adres van hen hebben om uitleg te vragen.

Ook zou ik willen dat dit publiekelijk aan de kaak gesteld word.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Strelitia