Klacht: Misleiding

op 22 december 2012 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Peter van Osch, manager Service Center
(Ik begin bewust niet met Hoogachtend, want mijn achting is erg laag)
Tot mijn grote ergenis krijg ik vorige week een schrijven in huis waarin u mij verzoekt om aan te geven of het betreffende telefoonnummer opgeheven moet worden of dat het abonement bij een andere telefoonaanbieder ondergebracht dient te worden.
Wat denkt u zelf? Ik schrijf dat mijn vader nooit meer in staat is om te praten!!!!(zie opzeggingsbrief)
Eerst hebben jullie mijn dementen vader doelbewust met dubieuse misleidings praktijken een abonement aangesmeerd. Later zat mijn vader ook nog jaren aan Privelege vast en nu proberen jullie een man op sterven weer te “vangen”….DIKKE FOEI!!! Je moet je echt de ogen uit je kop schamen.
Jullie moeten je schamen……Met 1 telefoontje smeren jullie (vooral oude) mensen waardeloze diensten aan, waar ze niets aan hebben en om eraf te komen werpen jullie allerlei drempels op. BAH….
Nu voor eens en voor altijd!!!
Nee, mijn vader wenst nooit, ik herhaal nooit meer gebruik te maken van jullie diensten. Ja ik reageer binnen 30 dagen (weer zo’n fijne valstrik!!) het nummer komt derhalve te vervallen.
Ik ga er van uit dat deze brief aan duidelijkheid niets te wensen overlaat!!!! En hoop spoedig van jullie verlost te zijn. Ik verwacht binnen enkele dagen een schrijven waarin jullie dit bevestigen.

Dat ik van de ellendelingen verlost ben

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 08 mei 2013 om 16:28 geantwoord

E-mail op 8 mei 2013 naar melder.

Alle klachten die gemeld zijn door Vikkerhoek