Klacht: Misleidense info , prijzen niet asngemeld,

op 18 juli 2017 over Used Products in de categorie Winkels

Ik ben net geweest in de winkel, de jongens ze zijn bezig om hogere prijzen te handelen , misleidense info , ze zeggen dat een bod op de product van 270 euro is , maar op markplaats was 210 euro een bod , ze zijn bezig om hoge prijzen te handelen die niet reel zijn , daarna ze laten zien dat de speakers in America op een soort markplaats kost 1200$ ….eerst die speakers zijn 25 jaar oud , destijns geeft gekost 1700 guldens , en hij komt met een valuta koers dat de 1700 guldens= 3400 euro van deze tijden… Alles is netjes geprijst in de winkel de enige die niet was de speakers zelf .Je bent een winkel prijzen moet netjes afgemeld .Aub ik wil verder weten wat ik moet doen om zulke ilegale handelingen te stopen … Aub wil graag een reactie , ik ben voorbereid om naar de Consumenten bond aan te klachten
Product Monitor Audio studio 6 speakers op de filaal Jonker Fransstraat Rotterdam

Als ik de speakers krijg voor een reel prijs

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Used Products over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Used Products in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lupu