Klacht: misleidende website geen leuke vakantie

op 19 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

wij hebben via bungalows specials een week vakantie geboekt bij ooststappen zilverstrand van vrijdag 11 augustus tot vrijdag 18 augustus we keken er heel erg naar uit om eindelijk een weekje weg te gaan en vakantie gevoel te hebben echter bij aankomst viel het al behoorlijk tegen.
we hadden een 6 persoons bungalow waren met 4 volwassenen en 2 kinderen dus waren met 2 autos mijn ouders moesten de spullen maar bij ons in zetten want mocht niet met 2 autoos erop terwijl er op de website staat dat je voor 3 euro per dag een extra auto bij je accomodatie mocht zetten was al tegenvaller.
we kregen uiteindelijk een pasje wat 2 uur geldig was naar veel gezeur.
eenmaal aangekomen bij het huisje en spullen uitgeladen te hebben gingen we bedden opdekken het beddengoed zaten gewoon vlekken in ook waren het bestek en mokken nog heel vies de deurklinken hingen vrij los aan de deuren zaten allemaal nog vette vingers op de deuren dus niet schoongemaakt we gingen buiten koffie drinken zagen we dat er al stoel kapot was ik naar de receptie ik gemeld ze zouden met nieuwe komen kreeg uiteindelijk ze was niet zo heel vriendelijk nieuw beddengoed mee ze kwamen andere stoel brengen die mensen spreken geen woord nederlands allemaal polen bleek die ook kapot te zijn dus weer nieuwe gevraagd.ook was de parasol met touwen vast gemaakt ging niet meerdicht.
s avonds willen we gaan koken blijken er maar 3 pitten te doen in plaats van 4 en ineens springt de stroom eruit.
ook buiten bij het zitje lag een kuil plus tegels los levensgevaarlijk kleine moeite om daar zand in de gooien en het op te lossen.
het zwembad heeft 5 kleedkamers echt veel te weinig moesten in onze badkleding terug plus lag heel de vloer onder zand en blubber wij naar die badjuffen die het nogal heel gezellig met elkaar hadden en niet echt opletten wat er allemaal gebeurde in het bad.
ik zei kunt u misschien iets aan de vloer doen bij de kleedkamers want ligt volop modder en vies zegt ze o heb ik net niet gezien en ging gewoon weer zitten mijn zoon haalde hele pluk haar uit het zwembad vond het echt smerig zijn ook maar 1 keer gaan zwemmen.
de plaza mag ook wel opknapbeurt hebben hele oude versleten vieze dingen.
wij hebben dan ook geen goed woord over voor dit (jullie park) en zullen dan ook slechte beoordelingen geven vind dit echt heel erg dat ik hier zoveel geld voor heb moeten betalen voor een oude krot voor ons en vooral voor de kinderen de ergste vakantie ooit hier werk je heel het jaar hard voor en kijk je zo naar uit en dan krijg je er zo vakantie voor terug vind echt wel dat we een tegemoet koming verdiend hebben eigenlijk ons geld terug zelfs
.hoop dat er iets gedaan word met deze klacht en we er nog iets van gaan horen. gr teleurstellende familie aanraad

niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rowina1986