Klacht: misleidende uitnodiging voor bezoek aan sauna met korting

op 26 juni 2016 over Fitland in de categorie Sportclub/-school

KLACHT: Exclusieve wellness aanbieding
E-mail van Frans Domen: KLACHT: Exclusieve wellness aanbieding
20-6-2016 10:41
Aan Fitland
Beste mensen,

Vorig jaar hebben we kennis gemaakt met Fitland Wellness te Goes, we hebben hiervan genoten. Na terugkomst in Limburg zijn we verschillende keren geweest in Fitland Sittard en Fitland te Mill.
Omdat wij dit jaar een seizoens plaats hebben op een camping in Vrouwenpolder was ik erg verheugd onderstaande aanbieding te krijgen.
Vorige week waren wij in het Wellness centrum te Goes en tot mijn grote verbazing kreeg ik te horen dat deze actie bon niet voor mij was, maar dat het een actie was voor mensen die naar de fitnes komen. Ondanks de vriendelijkheid van de balie medewerkster vind ik het jammer dat we geen gebruik konden maken van de aanbieding, ik heb de uitnodiging toch persoonlijk gekregen? Dit wilde ik u laten weten en ga ervan uit dat u kunt zorgen voor een passende oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Op 3 juni 2016 om 19:02 schreef Fitland :

Is deze mail niet goed leesbaar? Klik dan hier.

Fitland

3 juni 2016

Exclusief voor u als Fitland lid!

Geniet in de maand juni voordelig van
een luxe dagje wellness!
De hele maand juni 2016:
Wellness entree voor slechts € 7,50 per persoon!
Deze last minute aanbieding is exclusief voor u als Fitland lid.
Geldig t/m 30 juni 2016, bij ieder Fitland Wellnessresort in Nederland. Kijk voor alle 6 locaties op www.fitlandwellnessresorts.nl.

Deze actie is enkel geldig op vertoon van de kortingsvoucher. Onderaan deze nieuwsbrief vindt u de kortingsvoucher welke geldig is t/m 30 juni 2016.

Wellness voucher
Op vertoon van deze nieuwsbrief mag u de hele maand juni voor slechts € 7,50 p.p. genieten van een dagje wellness.
Deze kortingsvoucher staat op naam van: frd@home.nl

Deze bon is geldig bij ieder Fitland Wellnessresort in Mill, Goes, Roosendaal, Helmond, Leiden en Sittard. Geldig t/m 30 juni 2016.
Niet geldig in combinatie met andere acties/arrangementen.
Vooraf reserveren is verplicht, op basis van beschikbaarheid. Deze actie is persoonsgebonden, er kan om een legitimatie gevraagd worden

Actiecode: 555345
Toon deze nieuwsbrief aan de balie en profiteer van deze leuke aanbieding!

Kijk voor meer informatie op www.fitlandwellnessresorts.nl

Afmelden nieuwsbrief | contact | profiel wijzigen | online lezen

Beste mensen,
Op 20 juni heb ik u bovenstaande mail gestuurd echter ik heb hier nog geen antwoord op gekregen, mogelijk omdat ik dit niet in het juiste format heb gezet. Graag had ik van u antwoord gekregen.
Ik ben tevreden als mijn vrouw en ik alsnog voor 7,50 euro uw Welness kunnen bezoeken.
Frans Domen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fitland

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fitland over deze klacht.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fitland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Domen