Klacht: Misleidende prijs

op 19 mei 2020 over Bungalows.nl in de categorie Vakantieparken

Ik heb afgelopen zaterdag mijn vakantie geboekt bij Roompot De Schaapskooi.
Hoewel ik tevreden ben met mijn keuze, voel ik mij door Bungalows.nl erg misleid. Dit heeft te maken met het feit dat al weken een andere prijs op de site vermeld staat, namelijk de prijs van 447 euro voor 7 nachten. Dit i.p.v. de prijs van 515 euro welke ik uiteindelijk heb moeten betalen. Op het moment van boeken stond de prijs van 447 euro er ook, maar deze werd plotseling aangepast op het moment dat ik de boeking wou voltooien.

U kunt begrijpen dat ik deze gang van zaken niet vindt kunnen. Ik begrijp dat prijzen worden aangepast, maar dan moet dit al in eerste instantie duidelijk worden gecommuniceerd naar de klant en niet op het moment van boeken worden aangepast. Zoals aangegeven is dit pure misleiding om de klant met een lokkertje over de streep te trekken.

Bij deze dien ik daarom een klacht in.

Als Bungalows.nl mijn klacht serieus neemt en mij enige vorm van compensatie biedt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bungalows.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bungalows.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Schreurs