Klacht: Misleidende foto

op 12 juli 2012 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Mijn dochter zoekt een appartement in Huissen en heeft zich, afgaande op de foto van Nederwoon, ingeschreven bij deze club. Zij heeft hiervoor een bedrag van € 29,75 moeten betalen. Dit moet alvorens er een bezichtiging gepland kan worden. Woensdag 11 juli 2012 hebben wij kunnen kijken in het appartement en tot onze verbazing was het een ander appartement als die op de site stond. Ik heb bij nederwoon al aangegeven dat ik het een misleidende foto vond. Zij reageerde : omdat het een smalle straat is hebben ze niet het object zelf hebben gefotografeerd maar een zij aanzicht van de straat waarbij het object waarvan wij dachten waar het om ging wel erg naar voren komt.
Ik heb terug gemaild dat ze er een huisnummer bij moeten zetten zodat het duidelijk is waar het omgaat. Dan kun je voordat je inschrijft al gaan kijken. Ik snap dan wel dat sommige hier dan wel op kunnen afhaken. Ik zeg maar zo eerlijkheid duurt het langst.

In dezelfde straat een woning te koop en die is heel duidelijk gefotografeerd, dus het kan wel.

Inschrijfgeld terug en voortaan een foto van het object waar het omgaat met vermelding van een huisnummer.

Alle klachten die gemeld zijn door miekie1412