Klacht: Misleidende advertentie zorgt voor een niet leuke vakantie

op 17 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij twijfelde tussen deze en een ander park maar hebben berckt geboekt om faciliteit “kinderboerderij/dierenweide” als je adverteert met kinderboerderij… Dan neem ik aan dat kinderen bij de geitjes mogen knuffelen maar dit mocht niet. Konden alleen toekijken thats it. Bij receptie gevraagd waarom er dan zo geadverteerd word (ook als je zoekt op faciliteiten komt deze bij kinderboerderij erbij te staan) en dan krijg je een droog antwoord, ja daar kunnen wij niks aan doen. Jawel! Niet adverteren want kids hadden er weinig aan op deze manier. Mijn dochtertje wilde al gelijk naar huis. Ik betaal veel geld om vooral die faciliteiten en uiteindelijk blijkt dit er niet te zijn, voel me een beetje opgelicht want krijg niet waarvoor ik betaald heb.

Wij zitten door een hoop tegenslagen door de boekhouder (hadden eigen bedrijf) in de schuldsanering / bewind en boekte deze vakantie na een hele tijd sparen. Dochter helemaal blij want ze kon beestjes knuffelen, niet Dus, erg jammer….! Ik kan niet nogmaals een weekendje weg of iets dergelijks boeken bij een ander vakantie park of oostappen park want heb daar geen geld voor in onze situatie. We hadden ons zo op deze paar daagjes weg verheugd maar helaas.. het enigste wat nog een ieniemienie klein beetje verdachte was het zwembad. Maar we zijn de laatste dag al eerder naar huis gegaan omdat de kinderen het echt gezien hadden daar en ons dochtertje alleen maar aan t hek bij de geitjes stond met tranen omdat ze er niet bij kon. Zoveel moeite gedaan iets naar onze portemonnee te vinden en wat de kinderen (volgens de advertenties op internet) leuk zouden vinden maar helaas… hadden we maar iets anders gekozen…

De vakantie is "verpest".
Mijn kinderen vinden het echt niet leuk en willen ook nooit meer terug daarheen (berckt). Haal de advertentie/faciliteit eraf om meer mensen deze domper te besparen.
Ik heb zelf de financiële middelen niet om nogmaals een vakantie / midweekje of weekendje te boeken dus ik heb mijn kinderen dubbel moeten teleurstellen, dit was het dit jaar. Oostappen kan misschien met een coulante oplossing komen zodat zij misschien toch nog leuke herinneringen kunnen opbouwen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door samanthakonings