Klacht: Misleidende advertentie, levering niet correct, geen clementie

op 05 juli 2012 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Ik ben zeer ontdaan over de manier van verkoop van Tel Sell, misleidend, agressief en zonder clementie.

Zoals blijkt uit e-mails,die wil ik U nog wel sturen, heb ik in vertrouwen de juiste maat Perfect Shaper besteld.
Al een maat groter omdat ik begreep dat deze kleiner uitviel.
Ik ontving de Perfect Shaper NOG een maat groter en wel de grootste die ze konden leveren.
Het bleek bij het passen van de Perfect Shaper en bij controle op een kennis, zelfs een maat 42 niet te passen, terwijl de grootste maat die mij gezonden was voor een 54 geschikt moest zijn.

Vandaar mijn reactie.

Het gaat me niet om het geld, alhoewel ik vindt dat je de klant goed moet behandelen, ik ben n.l. zelf zakenvrouw, maar de manier van afwikkeling van deze aankoop vindt ik beneden pijl.

Ik heb hun dan ook in kennis gesteld van het feit dat ik dit in de openbaarheid zou brengen.

Ik ben heel benieuwd naar uw reactie.

Terugbetalen van het bedrag € 29,40 + de door mij te betalen verzendkosten € 6,75 = € 36,15. Ik wil nu wel schadeloos gesteld worden omdat ze mij het juiste product niet kunnen leveren.

Tel Sell wil mij € 17,45 betalen en moet ik zelf de retourkosten nog eens betalen blijf over € 10,70 voor een bedrag € 29,40 dat ik per bank gelijk heb overgemaakt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jordan14

5 jaren geleden - Tell Sell komt met het voorstel om het aankoopbedrag van € 29,40 in zijn totaal te vergoeden, maar toen ik vroeg om een antwoordnummer om het product terug te zenden, was de reactie negetief, ik moet zelf de kosten van de reourzending betalen. Dit is niet mijn bedoeling, ik wil niet voor de kosten opdraaien voor een Perfect Shaper die ik niet heb besteld. De maat is dermate afwijkend dat hier geen sprake is van schuld aan mijn zijde. Ik las dat de klacht was opgelost, maar dat is het niet.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 06 juli 2012 om 13:25 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl heeft onze Klantenservice telefonisch contact met u opgenomen. Om dit gesprek ook echt te kunnen afronden, is er inmiddels ook een e-mailbericht aan u verzonden. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld. Indien dit niet het geval is, verzoek ik u vriendelijk te reageren op het reeds verzonden e-mailbericht.

Tel Sell Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tel Sell beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordan14