Klacht: Misleidend telefoontje en onterecht herhaaldelijke facturen.

op 29 juni 2021 over MKBGidsNederland.nl in de categorie Algemeen

Ik ben op eind april begin mei benaderd door mkb gids over het feit dat ik akkoord gegeven zou hebben met plaatsing op de website ( terwijl ik niks vanaf wist). Er werd gezegd dat ik abonnement krijg voor een jaar en tweede jaar gaat gratis. Er werd bedreigd met een doorlopende betalingen als ik geen telefonisch akkoord geven op het bespreken van een einddatum.

Vervolgens kreeg ik herhaaldelijk facturen op de mat van 304 excl.btw.
Geprobeerd telefonisch contact op toenemen maar nooit met succes.
Inmiddels kreeg ik ook factuur van bedrijvenpagina.nl dat ik bij hun geregistreerd en betalingen moet voldaan doen.
Bedrijvenpagina.nl heeft mij waarschuwen over spookbedrijven met namen van mkb gids.
Ik heb inmiddels veel contact gehad met bedrijvenpagina.nl waar ik wel geregistreerd ben daar heb ik betaald.
Verder over de mail contact gehad waar ze begonnen te dreigen met incassobureau.
Daarna werd ik benaderd door Faircollect om mijn openstaande schuld ( bedrag van 349,91 euro) te betalen aan klant mkbgidsnederland.nl en als dit niet doen dan krijg ik binnen paar dagen een dagvaarding die via een deurwaarder langsgebracht.

Wanneer deze ongewenst situatie wordt stopt, de facturen niet betaald hoeven te worden en deze organisatie mij en anderen niet meer lastigvalt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBGidsNederland.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBGidsNederland.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahin