Klacht: Misleidend – is het zeker niet waard..

op 27 juni 2015 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

Had via vakantieveilingen waardebonnen gewonnen bij Vip Compagnie in Teuge t.w.v. 175 euro van twee keer een kwartier. Ik had positieve, maar ook negatieve reacties gelezen. Toch ervoor gekozen wel te gaan (geef iedereen graag een kans). Had echter beter niet kunnen gaan en ons dit geld kunnen besparen.. Mijn tanden en ook die van mijn vriend zien er nog net zo uit als voor de behandeling. In de omschrijving van vakantie veilingen dat je tanden tot wel 12 tinten lichter kunnen worden. Bij Vip Compagnie vertelden zij echter dat ze je eigen tandkleur weer naar boven halen (ook prima, maar dan moet dit wel gebeuren..). Van tevoren zou je moeten tandenpoetsen met een speciale tandpasta, alleen dit was een normale tandpasta die je gewoon in de supermarkt kunt kopen.. Vervolgens smeerde een meisje vluchtig een beerje gel op je tanden (dit had ook wel iets rustiger en beter gekund), want de helft van je tanden werd overgeslagen en er zar alleen iets op je voortanden. Voor optimaal resultaat kon je nog een derde kwartier bijboeken, niet gedaan natuurlijk, maar vraag me ook sterk af of dit geholpen zou hebben. Ook kreeg je uitleg over een eventuele nabehandeling, tegen betaling natuurlijk. Kortom al die extra kosten die je nog eens zou moeten maken voor ‘optimaal resultaat’ is zeker geen 175 euro waard.. Naar onze mening is deze behandeling nog geen eens 5 euro waard, laat staan 175 euro.

Kortom, zonde.

Geld terug, zodat we een betere specialist kunnen opzoeken..
En dit moet zeker op de site aangepast worden en ook bij vakantieveilingen, zodat niet meer mensen teleurgesteld worden en hun geld 'verspillen'.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vip company teuge nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Welmoed X

1 jaar geleden - Wordt dit ook nog in behandeling genomen? Of wordt er niets gedaan met klachten?

Reactie van de melder van de klacht Welmoed X

1 jaar geleden - Fijn dat de klachten behandeld worden.. not.. Gemakkelijk om zo met je klanten om te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Welmoed X