Klacht: Misleidend cadeau

op 09 mei 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Ik ontving een mail waar instond dat ik een verwenpakket kreeg bij een bestelling. Met mijn persoonlijke code kreeg ik een pakket twv 50€. Vol verwachting deed ik vorige vrijdag mijn pakket open en wat vond ik… Veel prullaria (rozenblaadjes, oogmaskertje, 2 penisringen, een pluimpje en een goedkope dvd) Ik voelde me enorm misleid en stuurde een mail naar Pabo. De waarde van dit pakket is amper de helft van wat ze beloofden… Ben al jaren klant, dit was wel 1ste online bestelling. Ik kreeg als antwoord dat ze er niks aan kunnen doen en als ik niet tevreden ben het gewoon moet terugsturen… Viel ver van mijn stoel. Wat onbeleefd en ondankbaar’, dit is pure oplichterij.

Als pabo me een deftig pakket opstuurt met een echte waarde van 50€, een degelijk altetrnatief

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 27 mei 2016 om 12:49 geantwoord

Wij hebben telefonisch contact gezocht met mevrouw. Zij gaf aan graag een aanvullend pakket te willen ontvangen.
Dit pakket hebben wij per post nagestuurd. Een week na verzending hebben wij per e-mail contact opgenomen met mevrouw. Dit om te vragen of zij tevreden was met de inhoud van het nieuw ontvangen pakket.
Helaas hebben wij hier tot op heden geen antwoord op mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frickles