Klacht: Misleidend bedrijf!

op 10 februari 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

December 2016 een premium account aangemaakt op www.huurwoningeninnederland.nl na vele e-mails dat er in mijn woonplaats huurwoningen beschikbaar waren. Echter heb ik nooit 1 email ontvangen met daadwerkelijk het aanbod in mijn buurt. Per 28 december opgezegd en wordt sinds die tijd lastig gevallen met email’s over incasso kosten en dat ik nog een account heb. Per mail reageert het bedrijf alleen maar met standaard email’s en bellen kost je 1 euro per minuut. ( oplichters?)

Geen email's meer met het dreigen van incasso kosgen

Bericht van Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Beste Marco, Je hebt nu een klacht geplaatst voor Huurwoningen.nl terwijl dit voor het bedrijf Huurwoningeninnederland.nl moet zijn. Huurwoningen.nl is een ander bedrijf. Succes! Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:33 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Marcovennik