Klacht: Misleidend

op 14 oktober 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Geachte heer/ mevrouw, Zojuist telefonisch contact gehad met jullie collega Kim betreffende mijn abbonement op de vriendin. Ik heb ditijd abbonement kort geleden afgesloten voor 13 nummers voor €13.- in de voorwaarde stond dat dit abbonement automatisch zou stoppen na 13 nummers. Nu kreeg ik vandaag een factuur thuis van 15.- voor nog een kwartaal abbonement. Dit was niet de afspraak. Vandaar dat ik telefonisch contact had opgenomen met de klantenservice. Daar werd mede gedeeld dat ik een jaar abbonement had afgesloten dus dat ik niet tussentijds kon opzeggen. Eerlijk gezegd ben ik hier enorm pissig om en voel ik mij behoorlijk belazerd. De reden dat ik namelijk een abbonement nam op de vriendin was namelijk ook mede omdat hij na 13 nummers automatisch zou stoppen. Volgende maand gaan wij namelijk verhuizen en dan heb ik geen tijd meer om de vriendin te lezen. Toen ik net ging inloggen online zag ik dat ik mijn abbonement kon opzeggen maar de laatste editie zou ik dan 4/2017 zijn. Hoe kan dit? Ik sluit een abbonement voor 13 nummers af. Vervolgens zegt Kim van de klantenservice dat ik een jaar abbonement heb en niet kan opzeggen tussentijds. En nu zag ik online dat ik gewoon kan opzeggen maar alsnog een kwartaal moet betalen en zal ontvangen. Rare zaak. Ik eis daarom dat mijn abbonement stop gezet word na week 44, zoals afgesproken de 13 nummers. Ik ben niet van plan om nogmaals 15.- te betalen voor een kwartaal want dit was niet afgesproken. Stond ook niet in de voorwaarde. Ik hoor het graag van jullie. Groeten,Alinta.

Als mijn abonnement stop gezet wordt na de afgesproken 13 nummers. Zodat ik nu niet nogmaals voor een nieuw kwartaal hoef te betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Abonnementenland

1 maand geleden - Geachte mevrouw Van Helvoirt, Het betreft een aanbieding 52 x Vriendin voor maar € 13,- per kwartaal. Wellicht heeft u dit niet begrepen. Wij hebben het abonnement voor u beëindigd per week 44. Factuur 45404471 komt te vervallen. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel86