Klacht: misleiden

op 24 augustus 2016 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

BINNENLAND – Nederland overspoeld met Ariel Excel Tabs door vergissing in promotie
Door Jan de Hoop 24 augustus 2016
1Ariel Excel Tabs
Als u in Nederland woont en u wilt onbeperkt GRATIS Ariel Excel Tabs ontvangen, dan kan dit een interessant artikel voor u zijn.

Wat is er gaande? Ariel geeft onbeperkt gratis Ariel Excel Tabs weg door een fout in de promotie. U leest het goed: onbeperkt. Dit komt door een fout in de voorwaarden van de campagne. Hierdoor kunnen mensen zo vaak als men wil meedoen met de campagne.

Wat is het doel van de promotie volgens Ariel? Ariel legt uit: “We willen graag onze producten verbeteren en promoten. In ruil voor het testen van de Ariel Excel Tabs en het schrijven van een korte review krijgen testers een gratis Ariel Tabs testpakket. Wij hadden geen rekening gehouden met een fout in de voorwaarden van de campagne. We proberen dit probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Vooralsnog leveren wij de aanvragen alleen uit in Nederland!”

De 29 jarige José van Leeuwen uit Utrecht is de eerste tester van vandaag!

1De eerste tester – José van Leeuwen
José’s reactie “Gisteren schreef ik mezelf in en vandaag kreeg ik het testpakket thuisbezorgd! Ontzettend tevreden over deze tabs. De dosering is makkelijk en alle vlekken gaan er uit! Zelfs gras en die donkere strepen in de kraag! Ik wist niet dat ik meerdere malen mee kon doen, dat ga ik snel doen!”

Blijkbaar worden dit soort marketing acties vaker gedaan. Bijvoorbeeld, ORAL-B gaf eerder dit jaar 10.000 tandenborstels weg in ruil voor een review.

Volgens de Consumentenbond is Ariel verplicht een maximum aan te geven per tester. Dit is niet gebeurd, zodoende is Ariel verplicht meerdere testpakketten af te geven per tester, tenminste zolang de actie loopt.

De instructies voor deelname kunt u hier vinden: www.ariel.nl/testpanel-actie

Hoe u nog kan deelnemen:

1. Ga naar de officiële pagina van de Ariel testpanel actie.

2. Meld u aan als tester

Klik hier om te zien of er nog Ariel Excel Tabs beschikbaar zijn!

Zijn de nieuwste Ariel Excel Tabs de beste op de markt? De eerste testresultaten zijn zeer positief. Zelfs wanneer mensen normaal een ander wasmiddel gebruiken, dan kiezen ze toch vaak voor de nieuwe Ariel Excel Tabs. De Ariel Excel Tab scoort zeer hoog op: Gebruikersgemak, geur, grondige vlekken en milieuvriendelijkheid.

Kortom, het is waarschijnlijk de beste wasmiddel momenteel op de markt.

U kunt voor vragen altijd contact opnemen met ons kantoor of met de klantenservice van Ariel.

UPDATE: 24 augustus 2016. De actie loopt tot 00.00 vannacht. Kijk hier om te zien of er nog Ariel Excel Tabs beschikbaar zijn!

je moet nammelijk alle gegevens achter laten incl telefoon nummer en mail adres je word never nooit als tester uit gekozen maar wel je mail box spam en je word maf gebelt door van alles en nog wat.

wanneer dit soort shit is op houd en gewoon de mensen geven waar ze voor inschrijven en niet dag en nacht gek gebelt worden door van alles en nog wat want de gegevens die je invult worden gewoon versprijd aan andere bedrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angel1997