Klacht: mishandeling op park van hogenboom

op 19 februari 2018 over Hogenboom Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

wij zouden in de zomer 2 weken naar hogenboom villapark akenveen gaan mijn man is hier op het park mishandeld door een persoon dit het beheer deed van de visvijver mijn man heeft hierbij zijn enkel gebroken en moest geopereerd worden en wij zijn halvewege onze vakantie terug na huis moeten keren ik krijg hier als reactie op dat wij op het park zelf moeten wezen die reageren niet en als je dat terug koppeld na hogenboom waar wij uiteindelijk de vakantie bij geboekt hebben zeggen ook niets te kunnen doen vind het schandalig

ik zou graag de vakantie kosten terug krijgen wij hebben veel leed geleden hieronder mijn zoontje van 6 heeft alles gezien en heeft hier een trauma van opgelopen dus ik vind toch wel dat het minste dat we ons geld van de niet afgemaakte vakantie terug moeten krijgen van ze

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogenboom Vakantieparken over deze klacht.

Bericht van Groeten van Max

4 maanden geleden - Goedemiddag, is er al een oplossing? Zoniet, wellicht kunnen wij van Groeten van Max u helpen. U kunt mailen naar groetenvanmax@tuvalu.nl, dan kunnen we contact met u opnemen. Groeten, Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door josevs