Klacht: Misbruikt worden door Brawlstars

op 20 mei 2021 over Supercell in de categorie Computer Games

Deze mail is niet bedoeld voor Klachten Punt Nl !
Deze mail is geschreven Voor De makers van Supercell en brawlstars. ik speel elke dag ik spaar altijd voor kisten etc met edelstenen en met sterpunten. Open Dozen ermee of speel evenementen. En een random iemand doet Niks
Waardoor ik niet win meerdere keren waardoor ik verlies door onmacht want kan er niks aan doen, of Ik moet er al Edelstenen in stoppen. Maar dat is niet de bedoeling Je support Supercell Je Speelt En Krijgt geen 2e Kans of je moet er al geld in stoppen. Kisten wat je koopt Met 17175 Trofeeën De helft nog moet van de knokkers en niks krijgt ! Maar wel telkens knokkers die je kan kopen met edelstenen mensen hebben niet altijd veel geld waardoor ze het niet kunnen betalen ! En ik vind dat ze daar misbruik van maken als je niks koopt krijg je niks of je moet al lang wachten ik en jongeren willen het graag maar krijgen niet tenzij !! Je geld erin steekt en dat is niet de juiste insteek dus doe er wat mee Supercell want dit is misbruik maken van geld of kinderen die iets moeten kopen om verder te komen of sparen sparen voor kisten en evenementen en dan niks winnen door andere of krijgen dat voelt niet leuk ! Wanneer je iets koopt kom je verder ! Hey dat kan niet wanneer je iets koopt dat hoort niet en daarbij vraag ik of jullie hier Iets mee Gaan doen ik hoor vaker jullie doen er niks mee Maar Dat kan niet Als er niks me gedaan word Ga ik meer klachten schrijven een aanklacht indienen en naar de rechter de game inspectie!! Want dit is zeer Zeer Ongepast Gr dhr Ahd .Brawlstarsnummer 2QLY2V2RR

Tevredenen zou ik zijn als ik niet naar de rechter hoef gewoon er iets me gedaan word geen misbruik niet aankopen omdat je anders niks krijgt of juist alles er in steekt en dan niks krijgen zodat Supercell meer verdient achter de rug van mij en velen andere mensen en zeer zeker mijn account moeten verbeteren want dit is allemaal super ongepast had niet verwacht dat Supercell dit kom doen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blessedjoker