Klacht: Misbruik van een algemeen bekende bancaire storing door VITENS

op 01 februari 2014 over Vitens in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vitens brengt mij 26,73 euro in rekening omdat het bedrag van een (automatische)euro-incasso een dag later op hun rekening is bijgeschreven dan contractueel afgesproken.
Het kan niet anders dan dat Vitens weet dat de oorzaak van deze vertraagde betaling bij de banken ligt, in mijn geval Rabobank.

Ik heb het sterke vermoeden dat Vitens dit soort incidenten bewust misbruikt om hun klanten extra geld in rekening te brengen.

Gewenste Oplossing:

OPLOSSINGEN VAN VITENS:
1. uiteraard geen aanmaning sturen in deze gevallen
2. als je dan wel een aanmaningsbrief stuurt: een EMAIL adres toevoegen aan de brief waar klanten hun reactie kunnen insturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rmo