Klacht: misbruik

op 02 februari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Na ontvangst van uw brief van laatsleden 22/01/2014 graag het volgende.

Op10/102013 is mijn zoon Nicola door uw vertegenwoordiger (Baska) nr 202052617/18 aan gesproken om een éénmalig bedrag van 7.50€ te betalen om te kunnen genieten van de voordeelpas!

Er staat duidelijk geen kruisje vermeld dat er jaarlijks een bedrag van 79,95€ mag af getrokken worden!( doorschrijfpapier)

Men spreekt jonge mensen aan onder de mom van éénmaal 7.50€ te betalen en vervolgens stuurt men de papieren door naar een incasso bureau ?

Mag ik u vriendelijk even duidelijk maken dat wij tot op heden niets ontvangen hebben nog van een betaling nog van verwittiging van betaling.

Toen mijn zoon thuis kwam met de papieren van de voordeel gids heb ik hem duidelijk gemaakt dat wij daar nooit zullen aan deelnemen en dat ook nooit zullen activeren ( gebruik van maken).

Er zijn betere manieren om ons geld op een correcte manier te gebruiken.

In bijlage een kopie van jullie afschrift waar duidelijk te zien is dat het vakje niet is aan gekruist om het jaarlijks bedrag op te eisen.

Deze week volgt het aangetekend schrijven dat wij niets maar dan ook niets met jullie willen te maken hebben oneerlijke praktijken zouden beter moeten op gevolgd worden door de overheid.

Deze mail en de nodige afdrukken zend ik door naar test aankoop België.

Mvg

vernietiging contract

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 23 juli 2014 om 09:25 geantwoord

Kl

Alle klachten die gemeld zijn door GVA