Klacht: Mis gegaan besteling

op 27 augustus 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een half uur moeten wachten. De burger moest nog gemaakt worden. De latere klanten kregen steeds de burger mee. De medewerker aangesproken. Helemaal geen excuse ook manager geroepen die weigerde te komen.
Na eindelijk de bestelling te krijgen, is de patat vergeten. Terug gegaan ipv grote patat een kleine gekregen. Wij hadden de kracht er niet meer voor om hier wat van te zeggen.
Kip en patat koud, de burger was wonderbaarlijk wel warm!
Geen een persoon neemt de verantwoordelijkheid en ze lopen chaotisch door elkaar heen. Neem eens een kijkje bij de Mcdonalds dan zie je hoe het beter kan!
Marconeplein kfcRotterdam bar slecht!

Gewenste Oplossing:

Als de hotwings en patat warm zijn, de medewerkers minder chaotisch te werk gaan en de bestelling klopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klotegebruikersnaamonzin