Klacht: `justis call center is de incompetentie zelve

Devster op 04 maart 2025 over Ministerie van Justitie en Veiligheid in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je belt wordt de verbinding zonder overdrijving 4 verbroken. Ze blijken dan geen antwoord te weten op je vragen en vragen je het contactformulier in te vullen. Als je dat doet krijg je mail met he verzoek om te bellen. Kortom je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door het incompetente personeel van het call center dat weigert je door te verbinden met de back office als ze zelf niet het antwoord weten.

Daarom maar via deze weg.

Justis,
1. Mag ik een foto doorstrepen op de kopie paspoort die ik moet aanleveren?
2. Mag ik het B S N nummer op mikn pasport zelf en in de codering onderaan doorstrepen als ik een kopie paspoort moet aanleveren?
Graag uitsluitsel a.s.a.p. want uw personeel weet het niet.
Gr

Gewenste Oplossing:

Antwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ministerie van Justitie en Veiligheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ministerie van Justitie en Veiligheid nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Devster