Klacht: Minions drinkbeker

op 01 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op 28 mei een drinkbeker van de minions gekocht met een flexibel siliconen rietje.
na deze gewassen te hebben heb ik hem op maandag gebruikt de siliconen smaakt is zo heftig dat ik deze, na 1 beker leeg gedronken te hebben, weer gewassen heb en een nacht in het water heb laten staan.
helaas gaat de smaak niet weg, niet van het rietje en niet uit mijn mond. het is een chemische prikkelende smaak in mijn mond en vraag me af hoe gezond dit (niet) is.
ik hoor graag uw reactie

graag ontvang ik mijn geld terug en hoop dat de bekers uit het schap (hoe leuk ze ook zijn) genomen worden want voor kinderen is dit al helemaal niet te doen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Ippel