Klacht: minachting klanten

op 06 augustus 2016 over chatten.nl in de categorie Chat sites

Al 5 weken geen berichten kunnen versturen in de berichten box naar andere mede chatters .
Hier een klacht over gestuurd maar deze gaat blijkbaar direct in de spam filter , haha .
Regelmatig op chatpoint room dat chatters een bericht van zichzelf kopieeren ( uiteraard beledigend en over de gevreesde ziektes) en er een sport van maken om de hele pagina vol te krijgen zodat er geen chat met elkaar mogelijk is .
Toezicht is er niet , dus free play voor ruziezoekers en andere vervelende kinderen die het humor vinden om de chat te verzieken .
ALS je toch betrapt wordt door een toezichthouder ( kans van 0,0001%
dan wordt je uitgesloten met ban , maak je direct een ander account aan …..dat begint het spelletje weer van begin af aan .
Of chatten heeft het opgegeven en vult zijn zakken met reclame opbrengsten of ze hebben echt schijt aan alles en blijf het een amateuristisch zooitje daar en moeten we er mee leren leven .

ALS bovenstaande klachten zijn opgelost en met oplossen bedoel ik geen zoutzuur !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chatten.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chatten.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meneer willem brogum
x