Klacht: mikrogids niet ontvangen

op 25 augustus 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag vrijdag 25 aug. de mikrogids nietvangen
normaal krijg ik hem op donderdag
gaarne een nazending svp

Gewenste Oplossing:

ik ben niet tevreden. gaarne nazending

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 28 augustus 2017 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Romijn,

Vervelend dat u geen NCRV-gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden NCRV-gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur.

Op dinsdag voor 18.00 uur hoort u de gids in huis te hebben. Mocht dit niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na dinsdag 18.00 uur kosteloos door via de Abonneeservice of telefonisch via 0900-9009035 (24 uur per dag en reguliere belkosten). Houd hiervoor uw abonneenummer (11422838) bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door ZQKGGD2V