Klacht: Mikro Gids niet ontvangen

op 02 december 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week Nr 48 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

Graag graag deze nog sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Zr. J. Koomen

7 dagen geleden - En week 49 ook niet ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 02 december 2016 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koomen,

Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op zaterdag voor 18.00 uur.

Ter compensatie is uw abonnementsperiode met 1 week verlengd. Voor het niet ontvangen van editie 48.

Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis!

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Zr. J. Koomen