Klacht: Mijn zus loopt naast haar schoenen

op 27 juli 2017 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Beste mevouw/mijnheer,

Ik schrijf voor mijn oudste zus van 72 jaar. Mijn zus moet op de kleintjes letten maar ze eet liever iets minder dan op goedkope schoenen te lopen.
Ze koopt altijd Ecco schoenen en sandalen zoals o.a intrinsic 84200351052 en kana 83410302152.
Toen we weer voor nieuwe sandalen gingen keek ze op mijn advies ook naar een wat netter Ecco schoentje want die andere sandalen staan wat plomp onder een jurkje.
We zagen het schoentje Felicia 21651351769 bij Nelson in Ridderkerk maar maat 40 was te klein en de verkoopster zei u moet echt maat 41 hebben. Maat 41 was er niet. Jammer want dit schoentje was van Ecco en ook netjes te dragen. De verkoopster heeft nog naar verschillende zaken gebeld maar het was er niet meer.
Op zaterdag ging mijn zus met een vriendin wandelen in Maastricht. En wat ziet ze daar, een Eccowinkel die haar schoentje nog heeft. Ze past ze even voor de maat en de verkoopster zegt dat de maat goed is. Dat wist ze eigenlijk al want maat 40 was te klein.
Dolblij belde ze mij.
Zondagmorgen trekt ze haar schoenen aan naar de kerk en komt uit de kerk een bak koffie bij ons drinken. Ze vertelt dat de schoenen heel vervelend zitten en ik zie het ook. Ze loopt er gewoon naast. Het lijkt wel of ze te smal zijn voor haar.
Mijn zus heeft haar verhaal in de Ecco winkel in Ridderkerk gedaan en daar hielpen ze haar fijn. Maar ze konden niets voor mijn zus beteken omdat ze geen bon van haar schoenen heeft.
Mijn zus heeft wel een afschrift van de bank waarop het bedrag staat en dat ze de schoenen in Maastricht heeft gekocht.
Ik mail u nu omdat mijn zus zoals ze zelf zegt: zitschoenen heeft gekocht die ze niet aan kan met lopen. Ze zijn gewoon nog nieuw om te zien.
Ik vind dit heel vervelend want ze moet nu echt weer sparen om een ander paar te kunnen kopen.
Kunnen jullie iets voor haar betekenen?

Met vriendelijke groet

Miranda Velthuizen Ridderkerk

Als er iets voor mijn zus gedaan kan worden. Ze gaat over 10 dagen op vakantie met een vriendin en heeft alleen haar oudo Ecco sandalen die aan vervanging toe waren.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hermana