Klacht: Mijn Vakantie cheque werd geweigerd

op 06 april 2013 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 29 maart wilde ik graag een vakantieboeken bij Corendon. Ik heb mijn vakantie gevonden en wilde ik gebruik maken van mijn Vakantiecheque die ik in januari 2013 via Staatsloterij had ontvangen. In januari heb ik ook 7,50 gewonnen met mijn lot. Dus bij het inleveren van mijn lot heb ik 7,50 van Bruna gekregen. Nu dat ik vakantie wil boeken, vragen ze naar het lotnummer die ik gekocht had. ik koop altijd mijn lot bij Bruna, dus heb geen registratie daarvan. Als ik wist en als het duidelijk gezegd was door verkooppunten, kon ik mijn lotnummer ergens opschrijven. want als je staatslot inlevert krijg je niet meer terug. En nu?

Ik heb Corendon gebeld, en zou ik terug gebeld worden, 2 dagen gewacht, niet van gekomen. uiteindelijk toch vanavond mijn vakantie van 2000 euro geboekt. Ik wil Corendon niet wantrouwen. Graag als het kan alsnog mijn cheque verzilveren. Ik stuur originele nog per post op.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door armaghan