Klacht: Mijn toestel is verloren gegaan

op 11 oktober 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

geachte ,ik ben al jaren klant bij jullie en nu op9-8 heb ik een bosmaaier-kantensnijder aangeboden in uw filiaal in Hasselt met de vraag. Kunnen jullie het onderdeel draaikop ,dat deel waar de draad opzit en dat kapje daarover bestellen of hebben jullie dat in voorraad. Die persoon gaat kijken en zegt ,wij hebben dat niet liggen maar wij zullen het bestellen. Als wij het hebben dan zullen wij u verwittigen. Hij neemt het toestel mee en ik krijg en bevestigings bon mee met nr. H1606008251. na 1 maand ga ik zelf terug en vraag waar mijn toestel is en dat ik lang vindt eer dat onderdeel geleverd wordt. de persoon van de technische dienst gaat kijken en zegt,de technieker is vandaag naar opglabbeek voor de herstellingenen daar zal uw toestel bij zijn. Ik heb nog 14 dagen gewacht en toe de klantendienst ingeschakeld. Na veel aandringen hebben ze mij gebeld en gezegd dat dit onderdeel niet meer te krijgen is. Ik antwoord ,mijn toestel is nog geen twee jaar oud en ik kan niet geloven dat er geen onderdelen meer te verkrijgen zijn. dan even later belt men mij terug en zeggen,wij hebben een oplossing voor u gevonden. Ik kan voor 30 euro een nieuw toestel gaan afhalen . Ik dacht een nieuw kost meer als 30 euro en ga akkord en haal een toestel en betaal 30euro. Thuis gekomen kijk ik op de website en constatteer dat het toestel wat ik gekocht had 34 euro kost. Dus ik heb gewoon een nieuw toestel gekocht. wel met zulke praktijken kan ik niet overweg en voel mij heel bekocht. met leugens en allerhande smoesjes zoals dit onderdeel kost ongeveer 20 euro terwijl het nog niet de helft kost en herstellings onkosten aanrekend terwijl er totaal geen herstelling aan te pas komt mij afschepen daar ben ik nu eens echt kwaad om en daarom vraag ik jullie ,ik eis het nog niet dat ik ofwel mijn eigen toestel,maar dat is ergens verdwenen,terugkrijg ofwel dat de som wat ik betaald heb terug krijg. Word ik niet eerlijk behandeld dan wend ik mij tot het belang van Limburg om mijn zaak te behartigen bij jullie. Ik hoop echt op een bevredigende oplossing temeer daar voor mij als gepensioneerde die som veel geld is voor iets waar ik totaal geen schuld aanheb. Hoogachtend Jean Claes

Ik ben tevreden als ik ofwel mijn toestel terugkrijg en gelukkig heb ik het gemerkt ofwel dat men mij de aankoopsom terug betaald.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jean van de kanteneer