Klacht: mijn terugbetaling

op 21 augustus 2016 over Parfumlux.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste
ik heb twee weken terug een bestelling gedaan en ging ten laatste vorige vrijdag gelverd worden helaas niets ontvangen
nu elke dag mails gestuurd blijven onbeantwoord en telefoon werkt niet
ik heb dan plots dinsdag een email gelieve uw rekening nr door te geven parfum kan niet meer geleverd worden geef alles door en nu donderdag en staat nog niet op mijn rekening
wat moet ik doen opdat deze onzin voor mij en voor vele andere blijkbaar eens stopt ? hoe kan zoiets nog gewoon online verkoper blijven

Gewenste Oplossing:

mijn geld dringend terugstorten
gegevens zijn
van cauwenbergh inge dat ze maar zoeken in hun emails ze komen mijn rekeningnr wel tgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumlux.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumlux.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inge van cauwenbergh