Klacht: Mijn proefabonnement is zonder goedkeuren verlengd naar een contract

op 19 juni 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is recent een bedrag van 83 euro van mijn rekeningnummer afgeschreven zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Nu blijkt dat mijn proefabonnement (8 oplages) stilzwijgend is verlengd naar een contract voor aanzienlijk meer oplages. Vermoedelijk een halfjaarlijks abonnement.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de verlenging wordt geannuleerd. Dus er worden geen kosten in rekening gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 23 juni 2017 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Putter,

Wij hebben uw klacht besproken met de desbetreffende afdeling.
Ons voorstel is de tussentijdse opzegging terug te draaien naar 1 nummer plus administratiekosten.
Dit betekent dat er nog een bedrag openstaat van €9.99.

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland.

Heeft op 24 juni 2017 om 03:28 geantwoord

Ik heb reeds met een medewerker van Aboland gesproken en hierover een afspraak gemaakt. 10 euro betalen voor 1 tijdschrift dat normaliter 4 euro kost vind ik geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door FlorisP