Klacht: Mijn post is missing….

op 23 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds maandag 16 juli verwacht ik meerdere brieven. Deze komen uit Leeuwarden. Daarnaast hoorde ik gister dat ik zaterdag de verjaardag van mijn neefje heb gemist, maar had ik de uitnodiging niet ontvangen? Nee dus. Tevens mis ik de uitnodiging van mijn oom zijn verjaardag. Beide poststukken komen uit Ede.
Dus is er iets mis gegaan in het sorteercentrum of hebben de parttime postbodes toch moeite met het bezorgen? Zo zie je maar dat kwaliteit zijn prijs heeft.

Ik ontvang graag asap mijn post en hoor graag wat er mis is gegaan. Tevens ontvang ik graag het geld van de postzegels terug, gezien dat ik daarmee betaal voor een dienst. Een dienst die ik niet krijg en waar ik nu zelf tijd in moet steken om als nog te krijgen waar betaald voor is.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door daniellemagai