Klacht: Mijn pakket is wel heel lang onderweg nu

op 20 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

10-7 is mijn pakje verzonden naar mijn Kialapunt, maar dat bleek dizelfde dag nog per direct gesloten te zijn (falliet). Daarna doorgezonden naar een punt 10km verderop en op de 13e is het aangekomen, echter “Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt.” We zijn nu 7 dagen verder en nog geen verandering. Zaterdag vertrek ik voor 2 weken op vakantie en dan zul je zien dat het zaterdag wordt bezorgt en ik het nooit op tijd kan ophalen en dus weer retour gaat naar de afzender, waardoor ik mijn spullen nog langer moet missen en zeker weer extra mag gaan betalen om het nogmaals hierheen gestuurd te krijgen en god weet waar het dan weer terecht komt.

Mijn pakket met code 0028J8N veilig laten aankomen op mijn nieuwe Kialapunt, uiterlijk vrijdagmiddag, of anders de gemaakte kosten te vergoeden zodat ik het de afzender nogmaals naar mij kan laten opsturen ook al zijn we dan minimaal weer een maand verder.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gunbird