Klacht: Mijn klacht wordt niet behandeld

op 18 juni 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb half april schriftelijk en aangetekend met ontvangsbevestiging een klacht ingediend, het is nu 2 maanden later en ik heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Zelfs geen ontvangstbevestiging. En dit nota bene over een aangelegenheid die dringend op antwoord wacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik allereerst een ontvangsbevestiging krijg (conform de statuten daarvoor), en daarna een serieuze behandeling ervan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 23 juni 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 17 maart 2017 om 14:13 geantwoord

De klacht is nog steeds niet inhoudelijk in behandeling genomen en dus derhalve nog steeds actueel. Gaarne de status dus veranderen in Actueel en Onopgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Oolder04