Klacht: Mijn klacht welke de status heeft gekregen als OPGELOST, echter is het niet opgelost en verwacht ik dat het juist wordt opgelost!

op 08 september 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik heb een klacht ingediend betreft benaderingen per post vanuit LINDORFF en beschuldigd worden door LINDORFF over het niet nakomen van een betalingsverplichting. Waar feitelijk geen spraken van is

Deze valse beschuldigingen hebben grote inpakt gehad op mij en was ik van slag.

als ik per brief benaderd word en er via deze weg mij een excuus wordt gemaakt of dat mij een bloemetje toegestuurd wordt met een excuus kaartje eraan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 08 september 2017 om 14:36 geantwoord

Er is eerder een betalingsregeling door Lindorff aangeboden. Het bedrag wat maandelijks wordt verzocht over te maken wordt niet ontvangen. Wij ontvangen minder dan het gevraagde bedrag. Hierdoor is het zo dat er een herinnering uit kan gaan met het verzoek het resterende bedrag alsnog over te maken. Dit hebben wij u eerder toegelicht. De regeling is destijds aangepast en wij zullen dit nu opnieuw doen voor het resterende saldo wat nog rest.

Heeft op 14 september 2017 om 20:31 geantwoord

nee, ik vind dit geen professionele houding. Mevrouw heeft de aanleiding tot mijn klacht een eigen draai aangegeven. Zo Heeft Lindorff daadwerkelijk fouten gemaakt maar komen zij er niet voor uit. Ik had een bedrag openstaan van 105,90 daarover heb ik een regeling getroffen verspreid over vier maanden met een afspraak dat de betalingen voor de vijfde van de maand betaald moeten zijn en dat zijn ze! (€105,90:4= 26,50) eerste betaling = gedaan op d.d. 3-juli 2017 €26,40 tweede betaling = gedaan op d.d. 26- juli 2017 €26,50 derde betaling = gedaan op d.d. 28 augustus 2017 vierde betaling volgt nog. Deze betalingen zijn een feit, er zijn bankafschriften. daarom vind ik het niet toepasselijk dat mij dit ``Het bedrag wat maandelijks wordt verzocht over te maken wordt niet ontvangen. Wij ontvangen minder dan het gevraagde bedrag. Hierdoor is het zo dat er een herinnering uit kan gaan met het verzoek het resterende bedrag alsnog over te maken.``( eerder was er vanuit LINDORFF spraken van GEEN ontvangende bedragen, en nu is er vanuit LINDORFF spraken van MINDER ontvangen bedragen) wordt voorgeschoteld. En dat noemt zich Stichting Derdengelden.. Ik neem hier geen genoegen mee en hierbij is mij klacht niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door MKJ10