Klacht: MIJN DOSSIER (2010) IS ONDER DE LOEP GENOMEN EN IK KOM OOK IN AANMERKING VOOR DE KORTING!!!!: KLACHT LINDORFF

op 13 april 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Wat “fijn” om te lezen dat ik niet de enige gedupeerde ben waar Lindorff zijn zinnen op heeft gezet.Ook ik heb een brief van een vordering van 2010 ontvangen van Lindorff met daarin een korting van wel 25% en dat dit “Zoals telefonisch met u besproken” zou zijn, ik heb hiervoor nog nooit met deze mensen gebeld! In eerste instantie dacht ik dat het een grapje was.Nog lachend opgebeld naar Lindorff omdat ik een spookbrief had gekregen.De medewerkster vond het niet zo grappig en lachte niet met mij mee maar sommeerde mij om te betalen.Vooropgesteld: Ik heb GEEN betaling bij “uw opdrachtgever” zoals u pretendeert, open staan.Ik heb in 6jaar tijd! waarvan ik 8 jaar op mijn huidige adres, geen enkel schrijven van u mogen ontvangen.Contact met “uw opdrachtgever” opgenomen en alle systemen nagekeken of ik inderdaad nog een bedrag uit 2010 heb openstaan.NIETS! Afgezien van het feit dat ik geen openstaande post heb is de verjaringstermijn van 5 jaar verstreken.

Het dossier te sluiten.
Alle privacy gevoelige gegevens te wissen in uw systeem!
Ophouden met deze schofterige praktijken!
Uw medewerkers beter opleiden op skills zoals klantvriendelijkheid, beleefdheid, ABN spreken

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 14 april 2016 om 08:53 geantwoord

Wij hebben sinds 2010 een terechte vordering namens KPN B.V. in behandeling genomen. Hiervoor bent u meerdere keren aangeschreven. Wij hebben u meerdere betalingsregelingen aangeboden. Na het aanbieden van de betalingsregelingen, hebben wij enkele e-mails van u mogen ontvangen, waarin u ons heeft verzocht om uitstel van betaling. Ook hebben wij enkele betalingen van u mogen ontvangen, nadat wij u een betalingsregeling hebben aangeboden. De vordering is niet verjaard. Wij sturen u de onderbouwende stukken via de post en e-mail toe. Wij stellen u alsnog in de gelegenheid om de vordering te voldoen. Indien het voor u niet mogelijk is om het bedrag ineens te voldoen, dan zijn wij uiteraard nog bereid om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor het treffen van een betalingsregeling.

Heeft op 29 april 2016 om 10:06 geantwoord

Klacht nog steeds niet behandeld en opgelost, zie: https://www.klachtenkompas.nl/lindorff/mijn-dossier-2010-onder-de-loep-genomen-en-ik-kom-ook-aanmerking-voor-de-korting-klacht

Alle klachten die gemeld zijn door plukdekipkaal2