Klacht: Mijn bankpas niet gedeblokkeerd

op 22 september 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik had een openstaande bedrag van €371 omdat ik studentenlimiet had aangevraagd, inmiddels had ik een betalingsregeling van €50,83 gevraagd en dat hadden ze geaccepteerd.

Op 24/08/2017 had ik studiefinanciering en mijn salaris gekregen op de rekening die geblokkeerd is.

Volgende dag kreeg ik mijn afschrift van de ABN AMRO waarop duidelijk is te zien dat ik alles heb betaald, de zelfde dag gebeld om te vragen of mijn rekeningnummer en bankpas kan worden gedeblokkeerd, en toen kreeg ik te horen dat ik een week moest wachten en dat ze een mail gaat sturen naar het kantoor.

sinds 5 september wacht ik al tot mijn rekening is gedeblokkeerd.
het is nu 22/09/2017 en nog steeds niks is gedaan.

Ik krijg mijn salaris ect, op die rekening en ik mijn moet rekeningen betalen maar dat schiet ook niet weer op.

Gewenste Oplossing:

Als mijn rekening word gedeblokkeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 27 september 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wesleygomes5314