Klacht: Mijn account is te vinden op google

op 09 oktober 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik vind het zeer vervelend als ik mijn naam intyp in google dat mijn oud netlog account tevoorschijn komt. Kan dit verwijderd worden?

Ik zal tevreden zijn als ik mijn naam intyp in google en het netlog account er niet meer tussenstaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 09 oktober 2017 om 18:56 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door JUB