Klacht: Mijn account is al den 2de keer geblokkeerd, eerste keer heeft twoo zich verontschuldigt en nu weeral geblokkert !!!!

op 10 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

WTF stop mijn account te blokkeren omdat anderen mensen me blokkeren wat is da nu voor een domme systeem hier bij twoo !!!

Ik ben absoluut niet te vreden zie maar dat twoo dees oplost !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 12 augustus 2016 om 12:20 geantwoord

Goedemiddag. Dank je wel voor je berichtje. Je profiel werd bij ons geblokkeerd wegens ongepast gedrag en taalgebruik naar andere leden toe. Dit is inderdaad helaas reeds een herhaalde blokkade, omdat je je na eerdere waarschuwing nog niet aan onze gedragscode hield. Uiteraard kan je dan ook niet zomaar een nieuw profiel gaan registreren. Bedankt voor je begrip.

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Misbruikmeldingen gebeuren anoniem dus daarom kan ik je niet zomaar een voorbeeld geven. We hebben er bij Twoo echter helemaal geen baat bij - integendeel - om profielen te blokkeren dus er zal steeds een reden achter zitten. We kunnen je account opnieuw activeren voor je indien je ons eerst even bevestigt onze gedragscode volledig te hebben gelezen. Je kan onze gedragscode raadplegen op https://www.twoo.com/about/codeofconduct Alvast dank voor je medewerking!

1 jaar geleden - Gelezen en goedgekeurd, gaat u nu mijn account deblokkeren

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Je account werd op 27/04/2016 al eens gedeblokkeerd door ons nadat je beloofde de Gedragscode van Twoo te lezen en respecteren. Ik heb je account voor de laatste keer kunnen deblokkeren. Het is belangrijk dat je begrijpt dat je account bij een volgende blokkade niet meer zal worden vrijgegeven en dat je dan geen account meer zult kunnen registreren op Twoo. Bij vragen en/of problemen kan je ons contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Reactie van de melder van de klacht Mirzoev

1 jaar geleden - U hebt geschreven dat u het ging deblokkeren das al meer dan weeke geleden en is nog altijd niet deblokkeert! Is da het manier van twoo !!!

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Bedankt voor je reactie. Omdat we je herhaaldelijk moesten blokkeren wegens ongepast gedrag jegens andere leden, worden je profielen niet opnieuw geactiveerd.

Reactie van de melder van de klacht Mirzoev

1 jaar geleden - Trouwens ik heb een bericht op twoo gekregen en er staat op u account kan opnieuw deblokkeert worden als ik gedragscode volledig heb gelezen en goedgekeurd en nu ineens wilt u het niet meer doen was da nu voor zever !!! Wacht maar zal naar jullie bureau komen gaan jullie zien kanker mensen !

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Het account dat je registreerde met Mirzoev.valeri@hotmail.com heb je volgens onze gegevens verwijderd. Geef je me nog even het e-mailadres door van het account dat geblokkeerd werd alsjeblieft? Alvast dank voor je medewerking!

Heeft op 07 september 2016 om 16:36 geantwoord

Hoeft niet meer steek jullie dating site in jullie gat ! Heb da al verwijdert en zal ook op fb de waarheid over jullie zeggen! Dat jullie fouten maken en ons zonder reden blokkeren want je kan niet eens bewijzen wat ik verkeerd heb gedaan fucking twoo !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mirzoev